📞 Tel: 0731995170 ✉️ Email: office@veltec.ro
O gamă largă de baterii ciclice cu gel pentru biciclete electrice de marcă, cu o calitate excelentă și un raport calitate-preț excelent, disponibile pe www.elektromoskerekpar.com. O gamă largă de baterii promoționale pentru toate domeniile de utilizare, cum ar fi: jucării pentru copii, biciclete electrice, bărci electrice cu motor și alte ambarcațiuni, demaroare pentru aeronave, sisteme solare.
Ciclicitate: Bateriile sunt surse de energie care pot fi încărcate și descărcate în mod repetat. Totuși, numărul de cicluri de repetiție nu este infinit, capacitatea de stocare a bateriei (capacitatea „Ah” Amperi-oră) scade în timp, prin urmare, durata de viață a bateriei este finită (aproximativ 2-5 ani, cu utilizare regulată).
Utilizare: În funcție de domeniile de utilizare, bateria poate fi: baterie de pornire sau baterie ciclică. Bateria de pornire este proiectată să furnizeze un curent de scurtă durată, dar ridicat („A” Amperi) (de exemplu, demarorul unei mașini, motociclete sau aeronave). Plăcile de plumb ale unei astfel de baterii de pornire sunt subțiri, iar compoziția lor materială este diferită de cea a bateriilor ciclice. Bateria ciclică nu este capabilă să furnizeze un curent ridicat pe termen scurt, dar are performanțe mai bune la descărcare (consum de curent)/încărcare pe termen lung. Plăcile de plumb ale bateriei ciclice sunt mai groase, iar bateria poate rezista la descărcări profunde multiple. Bateria de pornire nu poate fi utilizată pentru baterii ciclice și invers.
Scopul dezvoltatorilor de baterii este de a obține o capacitate mai mare în cea mai mică dimensiune posibilă și cu cea mai mică greutate posibilă a bateriei. Această valoare se numește densitate energetică. De exemplu: 1 baterie ciclică cu plumb-acid de 12V 12Ah cântărește în medie 4,5 kg. O altă baterie avansată Li-ion de aceeași dimensiune cântărește doar 1,5 kg. Deci cel puțin 1/3, dar mai degrabă 1/4. Acesta este parțial motivul pentru care bateriile Li-ion sunt folosite în bicicletele electrice. În plus, numărul lor de cicluri de încărcare poate ajunge la 3000 de cicluri de încărcare, comparativ cu 350-500 de cicluri ale bateriilor ciclice cu plumb-acid.
Structura structurală a bateriei bicicletei electrice: Structura bateriei bicicletei electrice a rămas neschimbată de câțiva ani. Plăcile de plumb și oxid de plumb imersate într-o soluție apoasă de acid sulfuric (H2SO4) în baterie au funcționat excelent în primele vehicule electrice. Electrolitul bateriilor bicicletelor electrice este îmbibat în material textil și înfășurat în jurul plăcilor, astfel încât acidul să nu se scurgă, și chiar și o baterie defectă poate fi funcțională o perioadă, deoarece acidul nu se scurge. Această proprietate este motivul pentru care aceste baterii sunt numite „fără întreținere”, plus că jargonul stradal le-a dat și denumirea de „GEL”. Mulți oameni cred că bateriile pentru biciclete electrice sunt baterii cu gel, dar aceste varietăți mai ieftine nu sunt. Termenul „fără întreținere” nu este neapărat sinonim cu bateriile cu gel. Structura internă a unei baterii cu gel este similară cu cea a bateriilor AGM explicate mai jos, prin faptul că electrolitul este legat în ambele, doar că în bateria AGM electrolitul este încă acid sulfuric lichid (este doar absorbit), în timp ce în bateria cu gel electrolitul este gelificat cu ajutorul silicagelului și astfel legat. Bateriile plumb-acid cu recombinare de oxigen au apărut la sfârșitul anilor 1990, iar utilizarea în masă a început imediat. Chiar și astăzi, această baterie cu recombinare de oxigen este cea mai des întâlnită în mașini, motociclete, mașini de lucru, surse de alimentare neîntreruptibile, echipamente spitalicești, surse de alimentare pentru alarme etc. Este obișnuit ca cumpărătorii să folosească termenul „gel” atunci când caută o baterie sigilată, fără întreținere. Același lucru este valabil și atunci când cineva caută un încărcător de baterii cu gel pentru o baterie cu gel. În acest caz, devine rapid clar că bateria pe care o caută cumpărătorul nu este un sistem cu gel, deoarece cele două tipuri de baterii se bazează pe tehnologii diferite. Există, de asemenea, confuzie în opinia publică cu privire la bateriile AGM (Absorbed Glass Matt). Producătorii și distribuitorii de baterii le numesc cu denumiri diferite, cum ar fi baterii cu supapă reglată etanșă, baterii cu celule uscate, baterii anti-vărsare și baterii cu plumb etanșe. Bateria AGM (Absorbed Glass Matt) are o pernă între plăcile de fibră de sticlă absorbită, care, printre alte proprietăți utile, previne scurtcircuitele celulelor între sau sub plăci. Un alt avantaj al construcției AGM este că electrolitul nu se scurge chiar dacă carcasa bateriei este deteriorată. Majoritatea bateriilor AGM au capacitate de recombinare a gazelor, ceea ce înseamnă că pierderea de lichid datorată electrolizei în timpul procesului de încărcare/descărcare este redusă la minimum. Prin urmare, eficiența de descărcare și reîncărcare crește în comparație cu bateriile convenționale. În realitate, bateria AGM este o variantă a bateriilor VRLA (Valve Regulated Lead Acid – Plumb-acid reglat cu valvă). Domeniu de utilizare