Fișe tehnice

Ce înseamnă denumirile 6-DZM-10, 6-DZM-12, 6-DZM-14, 6-DZM-18, 6-DZM-20, 6-DZM-22 sau alte 6-DZM … pe baterii?

„6-DZM-10” este o denumire standard pentru bateriile „sigilate, fără întreținere” fabricate special pentru vehiculele electrice. Numărul „6” se referă la faptul că bateria are 6 celule de 2 volți, care creează o tensiune totală de 12 volți. Părțile „D” și „Z” ale denumirii „DZM” indică utilizarea în vehicule exclusiv electrice, iar „M” indică un design „închis, fără întreținere”. Numărul care urmează (de exemplu, 10, 12, 14 etc.) se referă la capacitatea bateriei, dar nu este egal cu aceasta (Ah = Amperi-oră). Bateriile listate în oferta acestui magazin online respectă acest standard și NU sunt BATERII DE ALARMĂ. Având în vedere acest lucru, vă rugăm să comparați prețurile noastre cu prețurile BATERIILOR DE ALARMĂ de aceeași dimensiune, dar care NU respectă standardul „DZM”, afișate pe alte site-uri.

Este FOARTE IMPORTANT să egalizați tensiunea bateriei înainte de instalare!

Pentru a egaliza tensiunea bateriilor înainte de instalare, utilizați produsul nostru VLC968396. Pachetul de cabluri cu cleme crocodil și încărcătorul VLC156579, care are un curent de încărcare de 2,0 A la o tensiune de funcționare de 12 V.

Procedura de egalizare a tensiunii bateriei:

Conectați bateriile noi care vor fi instalate ÎN PARALEL.

(Pozitiv conectat la pozitiv, negativ conectat la negativ.)

Încărcați bateriile noi împreună cu încărcătorul de 12V (VLC156579)

După finalizarea încărcării, lăsați bateriile conectate timp de cel puțin 8 ore.

Încărcătorul nu mai trebuie conectat la baterii!

După o procedură reușită, fiecare baterie ar trebui să aibă aceeași tensiune cu o zecimală. Exemplu: 13,2 V (treisprezece virgulă două zecimi de VOLȚI)

Schema de conectare a bateriei pentru biciclete electrice

(Imaginea prezintă o conexiune la o baterie de 48V.)

(Forma prizelor de conectare și dimensiunea siguranțelor pot varia.)

Fișe technice

După ce ați instalat profesional sau ați instalat bateriile conform schemei de mai sus, utilizarea corectă este următoarea:

1. Bateriile trebuie întotdeauna încărcate la temperatura camerei și, dacă este posibil, utilizate la această temperatură (20 de grade Celsius).

2. Bateriile SLA pot atinge performanțe maxime doar atunci când sunt utilizate în așa-numitele cicluri lungi. Poți realiza acest lucru neîncărcând bateriile după fiecare scurtă călătorie, ci așteptând până când acestea sunt cel puțin pe jumătate descărcate. De exemplu: dacă indicatorul de încărcare al bicicletei electrice arată nivelul de încărcare cu 4 lumini (1=25% 2=50% 3=75% 4=100%), atunci așteptați până când se aprind doar două lumini. În acest caz, se realizează încărcarea cu ciclu lung. Încărcarea după fiecare călătorie scurtă este considerată un ciclu scurt, iar bateriile își vor pierde puterea în timp.

3. Acordați întotdeauna atenție stării prizei de încărcare și a ștecherului de încărcare care face parte din încărcător. Părțile MAMĂ și TATĂ trebuie să fie întotdeauna conectate corespunzător, în contact corect și solid una cu cealaltă. Dacă conectorul de încărcare este slăbit, produce scântei sau scoate un sunet de trosnit, NU îl utilizați. Acest lucru va deteriora atât încărcătorul, cât și bateriile.

4. Când încărcarea este completă, indicatorul luminos de încărcare de pe încărcător se va aprinde verde. După aceasta, mai sunt 3 ore până când încărcătorul poate fi utilizat. În acest caz, bateria poate fi încărcată în continuare folosind încărcarea continuă, dar acest pas poate fi omis.

5. Depozitați bateria încărcată la temperatura camerei și scoateți-o la rece doar atunci când veți merge cu bicicleta electrică.

Magazin
Cont
0
Coș
Căutare